ШИРК-что это такое !!!

Напечатать Категория: Ислам
27 июня 2012 Автор: Ранимая ухтишка Просмотров: 7908 Комментариев: 18
ШИРК-что это такое !!!



Как мы знаем, существуют деяния, которые разрушают веру человека и самым страшным и несправедливым из них является ширк, который Аллах не прощает, как говорится об этом в Куране: Поистине, Аллах не прощает, чтобы Ему придавали сотоварищей, но прощает то, что меньше этого, кому Он пожелает. Сура Женщины 116. Разновидностей ширка много, мы остановимся на восьми основных:
1. Ширк в поклонении. Взывать к кому либо, помимо Аллаха, о помощи, к мертвому или отсутствующему, является ширком. Аллах Всевышний в Куране говорит (перевод): Аллах - Господь ваш; Ему принадлежит власть, а те, кого вы призываете помимо Него, не владеют и финиковой кожицей. Если вы зовете их, они не слышат вашего зова, а если бы слышали, то не ответили бы вам, а в день воскресения они откажутся от вашего многобожия (ширка). Сура Создатель 13-14.
2. Ширк в правлении. Судить, выносить решения, какими либо законами помимо законов Аллаха является ширком, придованием сотоварищей Аллаху в Господстве, так как Аллах говорит в Куране: А кто не судит по тому, что низвел Аллах, то это неверные. Сура Трапеза 44. Так же Всевышний говорит : Или же у них есть сотоварищи, которые узаконили для них в религии то, чего не дозволил Аллах?.. Сура Совет 21
3. Ширк в любви. Любить, кого либо наравне с Аллахом тоже является ширком. Аллах Всевышний в Куране говорит (перевод): Среди людей есть такие, которые приобщают к Аллаху равных и любят их так же, как любят Аллаха. Но те, которые уверовали, любят Аллаха сильнее. Сура Корова 165.
4. Ширк страха. Если кто то боится кого либо из людей, живых или мертвых, или так называемых святых мест (деревья, камни, могилы и т.д.), что они могут принести какой то вред помимо Аллаhа Всемогущего, то это является ширком. Аллаh говорит в Куране: Это только сатана, который делает страшными своих близких. Но не бойтесь их, а бойтесь Меня, если вы верующие! Семейство Имрана 175. Так же Всевышний говорит (перевод): Скажи: "Думали ли вы, если Аллаh захватит ваш дух и зрение и наложит печать на ваши сердца, кто - бог, кроме Аллахh, что доставит вам это? Скот 46.
5. Ширк в атрибутах (сифатах) Аллаха. Всякий, кто провозглашает, что ему ведомо сокровенное, или претендует на обладание другим атрибутом Аллаха, а также те, которые верят ему, тем самым разрушают свою веру. Аллах в Куране говорит: Скажи: Никто из тех, кто на небесах и на земле, не ведает сокровенное, кроме Аллаха. Муравьи 65. Так же Всевышний говорит : нет ничего подобного Ему. Сура Совет 11.
6. Подчинение, какому либо учёному или шейху оставляя Слово Всевышнего Аллаха. Аллах в Куране говорит: Они взяли своих книжников и монахов за господ себе помимо Аллаhа. Сура Покаяние 31.
7. Ширком является вера в существование верховных святых, которые якобы управляют делами Вселенной, наряду с признанием существования Господа. В своём убеждении эти люди хуже доисламских язычников, так как они признавали, что все дела во Вселенной вершит Один Аллах, о чём свидетельствует высказывание Всевышнего Аллаха: Скажи: "Кто посылает вам удел с неба и земли? Или - кто владеет слухом и зрением? И кто
выводит живое из мертвого и выводит мертвое из живого? И кто правит делом?" И они скажут: "Аллах". Сура Юнус 31.
8. Ширком также является и мнение некоторых суфиев о том, что Аллах воплощён в Своих творениях. Суфий Ибн Араби, похороненный в Дамаске, сказал:
Господь раб, а раб Господь. О, если бы мне знать, кто кому должен поклоняться!
Суфийский идол также сказал:
Собака и свинья не что иное, как наше божество, А Аллах всего лишь монах в церкви. Аль-Халладж сказал: Я это Он, а Он это я. Мусульманские учёные приговорили его к смертной казни, и он был казнён. Аллах превыше того, что нечестивцы наговаривают на Него.

Recommend us

Рейтинг '+' (14)


Поблагодарили 23 человек(а):
  • img
  • img
  • open.az
MEZZANOTTE (27 июня 2012 08:54)
Сейчас: оффлайн
1. Ширк в поклонении
Обьясните это пожалуйста.Во многих мечетях похоронены святые,и люди ходят туда молятся и просят их.Это правильно?
img RabaAllaha (2012-06-27 10:16:14)
net
img MEZZANOTTE (2012-06-27 11:03:30)
тогда что в мечеть не ходить?
img RabaAllaha (2012-06-27 11:48:56)
Во многих мечетях нет такого. В Баку например есть такие мечети где нет ширка.
img MEZZANOTTE (2012-06-27 11:55:11)
какая?
img RabaAllaha (2012-06-27 11:56:19)
v li4ke napiwu.ne budem 4at ustraivat :)
img IamMuslim (2012-06-28 02:04:22)
MEZZANOTTE в мечеть конечно же можно ходить и тем более просят не у умерших,а просят у Аллаха что бы ради них Он простил просящего.....Есть люди которые достойны того что бы Аллах прощал нас ради них это как Пророки(с) Имами и избраные Аллахом люди...Могу доказать что это можно
 Статус: Пожалуй, сделаю себе чашечку крепкого, бодрящего пошлооновсёнафиг. :: Изменён: 20 августа 2013

Mehri117 (27 июня 2012 09:24)
Сейчас: оффлайн
ALLAH razi olsun
 Статус: Мы молимся-Бог это видит...Мы просим-Бог отвечает...Мы любим-Бог это знает...А тех кто любит-Бог соединяет. :: Изменён: 19 октября 2012



"Армяне, первая нация, начавшая использовать своих женщин в качестве подстилки под другие народы, как способ выживания"
RabaAllaha (27 июня 2012 10:21)
Сейчас: оффлайн
Poetomu Allah i ne prowaet tolko wirk,
a wirk soverwayut xristiane,iudei, nekotorie musulmane
v 4isle kotorix sufii,shitii.

Da ubereget nas Allah ot etogo!
BarakAllahu fiki!
img AyParcasi (2012-06-27 19:27:11)
не говори за всех шиитов бойся Аллаха!че тогда только все вахабиты и салафиты чистые пушистые и невинные да?бред полный....
img AbdurRahman (2012-06-27 19:59:23)
Muslimka moya setra. polnostyu soglasen, Ya pomnyu ya bil v Astare i mi proezgali ryadom s kladbishem i prixodilo vremya namaza, ya vishel s mashini ctob xotyabi prinyat omovenie. Mne mulla skazal xocesh u nas mesto est delay tam, Ya emu otvetil Prorok(s.a.s) zapretil sovershat namaz na kladbishax, ya luche proedu dalshe i tam sdelayu. On bil v shoke
img RabaAllaha (2012-06-27 22:59:15)
miss Azerinka Prorok sallahu aleyhi ve sellem,ego semya-VSE JENI,VSE spodvijniki bili musulmanami i oni est dla nas primer 4istoti.
img RabaAllaha (2012-06-27 22:59:45)
Omar mawAllah! Da voznagradit teba Allah rayem!
 Статус: Мы для вас слишком фанатичны или через чур религиозны...а вы для нас добровольно отказавшиеся от Рая. :: Изменён: 6 июня 2013



Enriquette97 (27 июня 2012 10:25)
Сейчас: оффлайн
спасибо)
 Статус: :333 :: Изменён: 7 июня 2016

midge rose (27 июня 2012 11:05)
Сейчас: оффлайн
Ширик-шняга на кроп фототехники
 Статус: Anyone who says laughter is da best medicine has never had morphine. :: Изменён: 29 июня 2012

Танцующий с волками (27 июня 2012 11:51)
Сейчас: оффлайн

Кахф/21 elmir kuliyev
Так Мы дали знать о них людям для того, чтобы они узнали, что обещание Аллаха есть истина и что в Часе невозможно усомниться. Но вот они стали спорить о них и сказали: "Воздвигните над ними строение. Их Господу лучше знать о них". А те, которые отстояли свое мнение, сказали: "Мы непременно воздвигнем над ними мечеть".





yegin o vaxta ALLAH momun DEDIYI shexslerin namazi batil imish he?yene kimse kiminse sifarishi ile yazi yazir,eger qebr olan mescidde namaz qilmagi shirk bilirsizse onda ALLAH hec size Peygember(s.a.v.s) mescidinde namaz qilmagi nesib elemesin.Peygemberinde(s.a.v.s) mubarek mezari ordadi.henefilerde chashib Ebu Henefi mescidinde namaz qilarlar bedbaxt oldularda shirk elediler,batil oldu namazlari


ALLAH sizi Hidayet ELESIN
img IamMuslim (2012-06-28 02:07:46)
Четко написал.Искренни жаль таких людей что называют благое дело ширком...Аллах хидаят едси.Биз енеде баш гошмаяг ит хурер керван кечер....
img Ранимая ухтишка (2012-06-28 20:10:23)
Sen kime it deyirsen ?
img Ранимая ухтишка (2012-06-28 20:36:16)
Танцующий с волками sen ise niye hemise qarqish edirsen ? demeye basqa sozun yoxdu ?
img IamMuslim (2012-06-28 23:47:34)
Я на примере это говорю,наверно ты знаешь что он нас тут конфликты были с салафами....
img Танцующий с волками (2012-06-29 01:17:41)
Fisabillah ALLAH sizi hidayet elesin qargishdi?Eger Peygemberin(s.a.v.s) mubarek mezarini ziyareti deyirsense gedib orda"shirk"edince otursun evinde dua elesin,burda ne var ki...
img Ранимая ухтишка (2012-06-29 01:39:06)
Demek isteyirdimki qrubit edirsen.Menim yazimi gorunur yaxsi basa dusmeyibsiz,amma ALI -nin yazidiqini axira qeder oxusaydiz,tam yaxsi anlayardiz.
img Али... (2012-07-03 22:28:08)
he bildim indi neden sorushmaq istiyirsensen. «takiya» ve «tovriyye» meselesini. Sen «Teqiyye» dedin men sadece azerbaycan dilinde bu sozu duz basha dushmedim, rus dilinde «Takiya» deyilir buna. Eyer insana dogrudanda zulm tehlukesi varsa ve ya heyatina tehluke varsa takiya olar, amma takiya vacib deyil, takiya elemesen daha yaxshi, amma bu her adamin ishi deyil zulme dozmey. Umumiyetle tehluke varsa takiya olar, amma vacib deyil. Yaxshi olar « Takiya» meselesine toxunmayaq, chunki shielerin takiyasindan danishsam burda bilirem soz vurushmasi bashlayacaq, ona gorede bashimi agritmaq istemirem, hech bir fayda onsuzda olmayacaq bu danishiqdan. Istiyirem kechen defe ki temani basha vuraq ve sohbeti qurtaraq.Deyirsen ki Yusif peygenberin ( a.s.) koyneyiynen atasinin gozleri achildi ve indi bu o demek deyil ki indi butun momun insanlarin paltarinin kusokunu saxlamaq olar evde guya ki bereket olsun. Yox ele deyil. Ne yaxshidir e camaat ele bilir ki Peygenberler mocuze ediblerse Allah terefinden, demeli adi momun insan da onu eleye biler. Sen peygenbernen hansisa seyidi bir tutma. Bu nece deyerler karametler idi Allah terefinden verilmishdir Peygemberlere. Indi qoy hansisa bir momin versin kor bir insana oz koyneyini ve o kor insanda silsin onuynan gozunu, hechne olmayacaq. Ve ya Yusif a.s. kimi yuxu yozsun kimse hay yozdu e… ve ya hansisa bir momun insan qetsin eline bir agac gotursun ve denizi yarsin Musa (a.s.) kimi, hay yardi e… chun ki bunlar tek hallar idi Allah terefinden Peygenberlere verilmishdir. Deyirsen ki selefi eqidesidir deybene mende ona gore de qebul elemirem sen dediylerivi, ve guya ki menim heysiyatima toxunur ister istemez, toxunub elemir bir qramda nerahat olma buna, sehv fikirdesen, men sadece yalani qebul elemirem. Burda sadece yalana qeshenq don qeyindirilib. Sonrada ki burda hansisa alimin kitablarindan atib ve yazmaq ki bu sizin kitabdandir filen cilddi ve seyfedi bu hele o demek deyil ki bu dogrudanda bu kitablarda filen cildde ve seyfede bu sozler yazilib, ona gore ki beleleri choxdur yazirlar ki Buxari, Muslim amma Buxari Muslimda bele yazilar mueyyen olunur ki yoxdur, nede olmayib. Meselen sen bu videoya bax gor shie alimi nece sher atir Teymiyaya, deyir ki guya Ibn Teymiya Fatimaya ( Allah ondan razi olsun) yalanchi deyir, ve studiyada cildi ve seyfenide gorsedir, amma mueyyen olunur ki o sadece sher atir http://www.youtube.com/watch?v=XX9aBZOhFmQ Танцующий с волками Zuxruf suresinden aye qetirdin hech bu aye bu meseleye aydiyati yoxdur, bu ayenin olulerin eshitmeyine dexili yoxdur hech
img Али... (2012-07-03 22:28:38)
Sonra hedisi qetirende kusok kusok atma, hedisin polniy versiyasini at. hedisin ikinci yarisini itirdin yuxarida. Peygenber s.a.s. demishdir ''Men sizlere qebirleri ziyaret etmeyi qadagan etmishdim. Lakin bu gunden etibaren sizleri qebirleri ziyaret etmeye chagiriram hedisin ikinci hissesi var ona qore ki onlar size qelecek heyati xatirladir. Yani mena odur ki qebirsanliqa qedende, qebire baxanda ister istemez hiss yaranir ki menim de axirim buradir, bu fani dunyaya chox meyil aparmamaqdan otru, mena o deyil ki men icaza verirem qebirlere qedib shefayet dilemek, momun olub deybene insan. Sonra deyirsen ki kor kishi dedi ki dua ele menim uchun, Peygenber s.a.s. dedi sebr etsen daha yaxshi olar. Beyem men demedim mi sene tavassul elemek olar, amma diri insana. Amma hech bir subut yoxdur ne quranda ne sunnede ki sehabeler Peygenber s.a.s. olenden sonra qedib qebri vasitesi ile tavassul edibler, eksine sag emisinin yanina qetmishdirler sehabeler, qedeydilerde Peygenberin s.a.s. qebrine tevassul elemeye, niye emsinin yanina qetdiler, cunki sehabeler yaxshi bilirdiki ele shey olmaz elemeye. Men evvel sufi olmusham, sufilernen shielerin qebir barede eqideleri demek olar ki eynidi, ve seni kimi mende qabaq ele bilirdim ki duz eleyirem amma sef eleyirdim. Танцующий с волками sen ele bilme ki Peygenber s.a.s. vaxtinda mekke mushrikleri oz butlerini Allah sayirdilar, onlar bizdende yaxshi bilirdiler ki Yeri, Goyu ancaq Allahdir yaradan, ona gorede Allah Quranda deyir Если ты спросишь их: «Кто создал небеса и землю и подчинил солнце и луну?» – они непременно скажут: «Аллах». До чего же они отвращены от истины! ( сура Паук, аят 61 ), onlar bilirdiler ki onlarin butleri hechne yaratmayiblar bunu yaxshi bilirdiler onlar bezi insanlardandan ferqli olaraq qelblerinde daha chox sevirdiler Allahi neyin ki indiki bezi insanlar, amma Allah onlarin sevgisini qebul elemedi ve qerar verdi ki onlar Cehenneme dushecekler, bilirsen niye?
img Али... (2012-07-03 22:31:28)
Chunki onlar Allaha yaxinlashmaq uchun vasiteler axtarirdilar ve Allah ele isteyi qebul elemedi ve bilirsen Allah ne adlandirdi bunu Quranda, baxmayaraq ki onlar Allahi chox isteyirdiler? Allah bunu Quranda Allaha sherik qoshmaq adlandirdi (Yunus suresi/ aye 18) «Они поклоняются наряду с Аллахом тому, что не причиняет им вреда и не приносит им пользы. Они говорят: «Они – наши заступники перед Аллахом». Скажи: «Разве вы можете поведать Аллаху такое на небесах и на земле, чего бы Он не знал?» Пречист Он и превыше тех, кого вы приобщаете в сотоварищи».
img Али... (2012-07-03 22:33:48)
Peygenber s.a.s. muharibeni hele «La Ilaha Illallaha» gore eleyirdi. Amma indikiler ancaq «Ya Allah» demek evezine ancaq Allahi chagirmaq evezine qebirdekileri Allahnan beraber chagirirlar, meselen « Ya Ali » « Ya Huseyin » ve sair. Meselen mashini xoddayanda bashlayirlar chagirmaga «Ya Ali» « Ya Huseyin» ve ya «Allah Mehemmed ya Ali» Allah Quranda deyir: Те, к кому вы взываете наряду с Аллахом, являются рабами, подобными вам самим. Взывайте к ним, и пусть они ответят вам, если вы говорите правду. (Сура Преграды, аят 194). Qurtaraq sohbeti, adam yorulur chox chekende sohbet, sohbet ancaq birazda uzana biler, bundan bashqa hechne olmayacaq, ona gorede adamin bashi agrimagdansa bir shey ki fayda qetirmir, sohbeti baglasaq yaxshi olar. Kim ele bilir ki duz hereket edir qoy hele bilsin. Amma sohbet baglansin burda.
 Статус: Getmek vaxti gelib hetta choxdan bele kechib... :: Изменён: 8 октября 2012

О Аллах. Прокляни первого отнявшего право Мухаммада и его семьи, а также каждого, последовавшему его примеру
Miss.Bakinka (27 июня 2012 12:43)
Сейчас: оффлайн
spasibo
 Статус: Всегда найдётся человек, ради которого мы сломаем свои принципы и правила. :: Изменён: 23 мая 2014

Zara85 (27 июня 2012 12:59)
Сейчас: оффлайн
. Ширк страха. Если кто то боится кого либо из людей, живых или мертвых, или так называемых святых мест (деревья, камни, могилы и т.д.), что они могут принести какой то вред помимо Аллаhа Всемогущего, то это является ширком. Аллаh говорит в Куране: Это только сатана, который делает страшными своих близких.

neujeli yest kto boitsa iz perecislenix
img IamMuslim (2012-06-28 02:12:29)
Я боюсь Аллаха и все мусульмане все предавшийся Ему бояться Его.Лишь одно не поняла что если мы будет бояться чего то, то мы будем делать ширк?вот я например боюсь пауков и много других насекомых и животных боюсь это значит что я делаю ширк?я с этим не согласна
img Танцующий с волками (2012-06-28 11:27:18)
Аль Имран/28 elmir kuliyev Верующие не должны считать неверующих своими помощниками и друзьями вместо верующих. А кто поступает так, тот не имеет никакого отношения к Аллаху, за исключением тех случаев, когда вы действительно опасаетесь их. Аллах предостерегает вас от Самого Себя, и к Аллаху предстоит прибытие. Нахль/106 elmir kuliyev Гнев Аллаха падет на тех, кто отрекся от Аллаха после того, как уверовал, — не на тех, кто был принужден к этому, тогда как в его сердце покоилась твердая вера, а на тех, кто сам раскрыл грудь для неверия. Им уготованы великие мучения. bu vahabiler 1 ara kutlevi hebsleri olanda saqqallarin qirxib balaglarin uzadib gezirdiler ki hec kim tutmasin teqiiye etmirdiler?shirk etdiler qardashlariviz?ALLAH sizi hidayet elesin birinize 1dene shapalag vuran kimi ne desez edersiz indi teqiyyeni shirk hesab edirler,ALLAHDAN qorxun ey xurafat ehli Achiq Ashkar Quran Ayelerini danacaqsinizmi?
img Zara85 (2012-06-28 17:22:53)
LICNO YA NE BOYUS POYUKOV YA BREXQUYU IX I MNOQIX DRUQIX NASEKOMIX,LUDEY YA OBSALUTNO NE POYUS DAJE NOCYU MOQU POYTI NA KLADBIWE BEZ STRAXA.DUMAYU O SMERTI NO BIVAET NE POSEBE TOLKO OT ODNOY MISLI , A VDRUQ YA NE SOYDUS S ZEMLOY , A VOQ ALLAHA BOYUS I LUBLU VSEY DUWOY.
img Али... (2012-06-28 20:10:16)
)))))Танцующий с волками nece isteyirsen elede yozursan meqaleni, yazdiqlarimi axira qeder oxu chalishacam fikrimi sene chattirim. Sen yazanlari savadsiz cahiller oxuyub ele bilirler ki yeqin duz deyirsen, mecidlerde olan qebir meselesini lazim olsa yazaram oxuyarsan, bura yazmaq istemirem yazsam bura gerek 4-5 dene A4 vereqi qeder yazim. Qaldiki qorxmaq barede sen sadece meqaleni basha dushmursen, calishacam qisa yazim o barede. Burda insandan qorxmaq, o sen dediyin qorxmaqdan soz qedmir. Qorxu 4 yere bolunur: 1) Qizli qorxu (bu birinci qorxu novu shirkdir): bura daxil olur: qebirden qorxmaq meselen insan ele bilir ki o qebirde olen insan nese bir xeter yetire biler ona, ve ya pislik qetire biler ona( bu nov qorxu esas sufilerde var). Sonra hansisa bir insandan qorxursan quya ki o insan velidir ay nebilim ocaqdir mene pislik eleye biler quya onda nese bir guc var, menim heyatimi pis ede biler( meqalede bu nov qorxudan sohbet qedir sen burda yazdigin qorxudan sohbet qetmir). 2) Tebii qorxu: bax bu qorxuya sen dediyin qorxu daxil olur, ve bele qorxu shirk deyil cunki bu tebiyi qorxudur, meselen sen dediyin o shapalaq meselesi ve ya kimse bicaq chixardir sene ve sende qorxu yaranir, bunda problem yoxdur chunki bu tebii qorxudur heyvandan qorxmaq meselen qorxursan ki yeye biler. 3) Ucuncu qorxuya daxil olur meselen Qebir ezabindan qorxursan ve ya Cehenneme qorxursan dushmeye, burdada problem yoxdur eksine insan qorxmalidir bele sheylerden, ve bu qorxu imanin guclu oldugundandir 4) Dorduncu nov qorxu: meselen hansisa bir ish sunnedir elemek amma sen qorxursan ki bunu elesen camaat sene pis baxar ve.s. duzdur bu boyuk problemdir amma shirk deyil. Sonra qaldi ki momun insan senin uchun dua elemeyi buda shirk deyil bir shertnen ki o momin insan diri olsun olu yox. Amma indi insanlar qedir hansisa pirin ustune ve bashlayirlar yalvarmaqa, bu aqilsizdiqdir. Cunki Allah Quranda deyir: "Воистину, чистая вера может быть посвящена одному Аллаху. А те, которые взяли себе вместо Него других покровителей и помощников, говорят: «Мы поклоняемся им только для того, чтобы они приблизили нас к Аллаху как можно ближе». Аллах рассудит их в том, в чем они расходились во мнениях. Воистину, Аллах не ведет прямым путем тех, кто лжет и не верует( Толпы,3). Peygenber s.a.s. dunyasini deyishende camaat qelmishdir Peygenberin s.a.s. emisinin yanina ve demishdirler ki yalvar Allaha yagish gondersin bizim uchun. Burda problem yoxdur bu shirk deyil cunki o insan sag idi ve ondan xahish etdiler Allaha yalvarsin cunki onlar bilirdi ki o insan Cennete dushecek ve o insan Allaha daha yaxindir, chunki artiq Cennet qazanib bu insan. Amma indi qedib hansisa bir veliden nebilim ocaqdan xahish eleyirler ele bilirler tez qebul olunur dua, hardan bildiler insanlar ki o insan dua elese onun duasi tez qebul olunacaq. Bel ke o insan yalannan hamiya ozun temiz qorsedir, bel ke ich qati churuydu onun. Bu zemanede kim 100% eminniynen deye biler ki bax bu insan momundur, cennet adamidir ve onun duasi tez qebul olur, indi ki zemanede muqeddes deyilen insanlar toylarda araq olan stolun qiraginda oturur, ona gorede o vaxt ki insanlarnan indikilerde boyuk ferq var.
img Али... (2012-06-28 20:25:36)
Qaldiki axirinci meseleye bezii savadsiz insanlar deyir ki, kim saqqal saxlasa o vehabidir ve saqqalin her bir santimetrine pul verirler))) ve qel indi o sefehlere basha salki Peygember s.a.s. buyurub saqqal saxlamaqa ve kishinin paltari topuqdan ashaqa dushmesin deyib. Peygember s.a.s. ve onun butun sehabelerinin indikiler kimi ushaq saqqali saxlamayiblar, onlarin saqqallari ovuclarina yerlesherdi, kimse tesvir ede bilermi ki Peygenber s.a.s ve onun butun sehabeleri saqqalsiz olublar? quya o vaxt lezviya olmayib uz qirxmaqa? elbette olub, sadece Peygember s.a.s. icaza vermeyib saqqal qirxmaga, beyem Peygenber s.a.s. ve onun sehabeleri vehabi olub onda? Sadece bu savadsizliqdir. Indikiler amma Coni kimi qashlarinda alirlar, saqqallarin qirxirlar ve balaqlari yernen surunur.
img Ранимая ухтишка (2012-06-28 20:29:26)
Али... Allah sizden razi olsun.Men uje bilmirdim onlari nece duzgun basa salimki,burda hansi qorxudan sohbet gedir.
img IamMuslim (2012-06-28 22:05:46)
Асаламу алейкум всем.....Танцующий с волками что значит слова "teqiye"?
img IamMuslim (2012-06-28 22:09:46)
Zara85 Сестра молодец что не боишься,я вот например когда паука вижу даже маленького то сразу начинаю кричать и прошу скорее кого нибудь убрать его из моих глаз,а потом я где то минут 30 думаю что он ползет по моему телу.....А насчет кладбищ я там была один раз днем ничего не испугалась думаю кладбищ не стоит бояться все ровно все там будем...
img Zara85 (2012-06-28 22:10:36)
TAM BAWA SALDIHINIZ UCUN COX SAGOLUN
img Zara85 (2012-06-28 22:18:37)
POMNE STOLKO MALENKIX POUKOV QULALO PROSTO YA IX STRAXIVALA NO NE UBIVALA,A NA KLADBIWE YA I NOCYU BILA I NE ISPUQALAS ,PROSTO ZDES STOLKO INTERESNIX I POUCITELNIX TEM PRO ISLAM CTO MNE KAJETSA KOQDA YA MOLUS PRO SEBA YA CUVSTVUYU CTO YA NEODNA QDE BI YA NEBILA DAJE NA KLADBEWE.VSEM OQROMNOE SPASIBO ZA PODROBNIE OTVETI NA MOI VOPROSI.YA ZNAYU CTO KOQDA CELOVEK PROSIT ALLAHA O POMOWI,ON VSEQDA POMOJET,RAZVE YA NE PROVA
img IamMuslim (2012-06-28 23:44:25)
Ты права ухти)))
img Танцующий с волками (2012-06-29 01:09:33)
Ali... ne gizledim axiracan sebrim catmadi oxuyam yazdigini.gel onda seninle bele edek.Islamda Teqiyye halaldi ya haram buna cavab ver.birde Peygember(s.a.v.s) ya bashqa Emeli saleh insanlar olublerse tebii ki ALLAH yolunda,yeni shehd olublarsa,shehidliyinde tebeqeleri olur yegin bilersen,eger alim ALLAHIN dediklerini edende olse oda shehiddi yeni dediyim oduki shehid deyilende yalniz muharibede cihadda olenler nezerde tutulmur bunuda yegin bilersen,he bax bu Insanlar oludurlermi?bizi eshidirler?xahih edirem bacardigin qeder qisa cvb ver.birdeki sohbeti seninle edirikde sherefsizler qatishmasinlar.INSHALLAH cavabini gozleyecem
img Танцующий с волками (2012-06-29 01:13:33)
shalvar meselesine qalanda ise Ali... Peygember(s.a.v.s) o dovr uchun dediyidi yeni o vaxt kafirler uzun yerle surunen paltar geyindikleri uchun muslmanlarinda onlardan sechilmekleri uchun Peygember(s.a.v.s) bele Buyurmushdu,neceki bir vaxtlar qalstuk tapmak,kostyum geyinmek haram idise buda ele.halbuki gunun indisine qeder bezi selefi alimleri pomidor yemeyi hram bilirler ona gore ki pomidor xristiandi)))deyir ufiqi ya shaquli veziyyetde kesende pomidor xach isharesi gorunur)))))
img Али... (2012-06-29 22:53:55)
shalvar yernen surunmemelidir saqqalda saxlanilmalidir, ve bu butun dovurde yashayan muselmanlara aitdir, sadece kim saqqal saxlamaq istemir bashlayir demeye ay nebilim saqqal saxlamaq o dovr ucun idi ay nebilim ne. Nece ki indi qizlar istemir bashlarini baglamaga onlarda hemin sozleri ishletirler ay nebilim indi bashqa zemanedir, o kechmishler uchundur bash baqlamaq, vacib deyil ay nebilim ne.
img Али... (2012-06-30 08:39:37)
teqiyye haramdir amma 3 halda teqiyye icaza olunur: 1) muharibede chunki Pegenber s.a.s. deyib: «muharibe teqiyyedir» 2) eyer arvad erine sual verse ki sevirsenmi meni, er teqiyye edib deye biler ki beli sevirem 3) meselen iki insane kuslidirse onlari barishdirmaqdan otru teqiyye olar etmek. Senin ikinci sualina cavab verirem. Yeqin bilirsen ki bizim heyatimiz 3 yere bolunur: 1) indi yashadiqimiz bu fani dunya 2) berzaqda olan heyat, yeqin ki berzaq ne oldugunu bilirsen. 3) Cennet ve ya Cehennem. Bu fani dunya uchun shehidler, alimler, hetta Peygemberler olubler bunu hech kes etiraz ede bilmez, bunu etiraz edenin sadece deye bilerem ki bashi xarabdir. Cunki Allah( Subhenehu ve Teale) quranda deyir : « «Никому из людей до тебя Мы не даровали бессмертия. Неужели, если даже ты умрешь, они будут жить вечно?» (21:34) «Все на ней (земле) смертны. Вечен лишь Лик Господа твоего, обладающий величием и великодушием» (55:26-27) «Воистину, ты смертен, и они смертны» (39:30). Peygenber sagdir qebirde amma ( не в прямом смысле ) berzaq heyati menasinda sagdir yani ki berzaq heyati yashiyir. Berzaq heyati ne bu fani dunyada olan heyata nede axiretde olan heyata benzemir, iksinin arasinda olan heyatdir, nece heyatdir onu Allah bilir, bizim uchun qeybdir bu. Meselen Allah Quranda bashqa bir ayede deyir:«Всевышний сказал: «Никоим образом не считай мертвыми тех, которые были убиты на пути Аллаха. Нет, они живы и получают удел у своего Господа, радуясь тому, что Аллах даровал им по Своей милости, и ликуя от того, что их последователи, которые еще не присоединились к ним, не познают страха и не будут опечалены. Они радуются милости Аллаха и щедрости и тому, что Аллах не теряет награды верующих» (3:169-171). Поэтому Всевышний сообщил, что если человек сражался на пути Аллаха для того, чтобы прославилось на земле слово Господне и восторжествовала Его религия, если он не имел корыстных целей и погиб на священной войне, то он не расстается с жизнью, которая так мила ему. Напротив, он приобретает новую жизнь, которая настолько прекрасна и совершенна, что превосходит все ожидания. Bu qeyri adi bir heyatdir bizim bu emel heyatimiza benzemir ve o bizim uchun qeybdir bunu Allah bilir ancaq. Hech bir delil yoxdur ne Quranda ne Sunnede ki oluler eshidir insan dediyini. Bir hedis var Abu Dauddan 2041, qelir hedis ki Abu Xurayradan qelmishdir xasan isnadnan «Каждый раз как мне посылается салам, Аллах восстанавливает мне мою душу, чтобы я ответил на его салам» amma burda deyilmir ki Peygenber s.a.s. eshidir deyilen salamlari bu qeybdir ve bunu ancaq Allah bilir nece bash verir bu hal. Ve bezi tek hallar var, rus dilinde ( частный случай) deyirler. Meselen, Badr hovuzunda olu kafirlere Peygenber s.a.s. dedi ve o kafirler eshitdiler «Увидели ли вы, что сбылось обещание вашего Господа? Ведь мы увидели, что обещание Господа истина» (См. Фатава аль Лажна аль Даима, 1:313, 318, 321), Катада рассказал хадис Абу Тальхи, смысл которого состоял в следующем: «Аллах оживил их, чтобы они услышали его слова в знак порицания, унижения, наказания и сожаления» (аль-Бухари в разделе «аль-Магази», глава 8). Bunlara deyilir (исключительный случай) Ve ya bashqa bir исключительный случай insani basdirmaqa aparirlar ve olen insani basdirib qedende basdirilan insan qedenlerin son addimlarini eshidir ve bunuynanda bashlayir qebirde sorgu 3 sual…. Davamini yazmiram ozun bilirsen hansi 3 sualdan sohbet qedir uzun chekecek. Olunun insanlarin sonuncu addimlarini eshitmeyi bu исключительный случайды. Amma umumiyetle oluler eshitmir. Peygemberin. Momun insanin, shehidin заступничество elemeleri Axiret gununde olacaq InshalLah. Insanlari oluler eshitmir cavab budur. Не равны живые и мертвые. Воистину, Аллах дарует слух тому, кому пожелает, и ты не можешь заставить слышать тех, кто в могиле. ( Фатыр, 22 ). Sef elemiremse momin insan sagdirsa ona meselen demek olar ki dua ele Allaha menim uchun belke tez duani qebul eledi Allah. Amma yenede ozun Allaha tevekkul eleyib dua elesen bu daha yaxshidir. Amma indikiler ochura dururlar hansisa bir momin deyilen insanin yanina, ve her defe qedirler o insanin yanina, her defe, ellerin opurlerbu artiq onu ilahileshdirmek demekdir ve shirke qetirib chixardir, ona qore ki sen onu istedim istemedin hech ozunun de xeberin olmadan onu ilahileshdirirsen. Indi camaat qedir hansisa pire ozunu surtur, ele bilir sagalacaq, hansisa dashi goturur bashlayir ureyine surtmeye ele bilir ki sagalacaq bu artiq shirkdir, ve ya qedir hansisa ocaqin yanina elesi olur surune surune qedir yanina hech Allah uchun ele surunmur e ve bashlayir ellerini opmeye, eyaqlarina dushmeye, ve ele bilir ki quya nese qeyri adi insandir o, quya ki ondan bereket qelir adama, qedir onun paltarinin bir kusokunu kesir ozunde saxlayir bax bu shirkdir buna deyirler kimise ilahileshdirmek. Insan ureynen Allaha tevekkul elese Allah dualarini qebul eder insanin InshalLah. indikiler amma qachir onun bunun yanina her defe. Birde ki Peygenber s.a.s. icaze verib qebirsanliga qetmeye cunku insana ora olumu xatirladir ona gore icaza verib, demeyib qedin orda shirk eleyin olulere.Ибн Мас'уд передал, что Пророк, да благословит его Аллах и приветствует, сказал: "Раньше я запрещал вам посещать кладбища, теперь же я разрешаю вам это. Посещайте их, поистине, это делает вас аскетичными в этой жизни и напоминает вам о будущей". Муслим, Абу Дауд. Peygenber s.a.s. demedi qedin qebire ve onun vasitesi ile Allaha yaxinlashin bunu artiq insanlar ozleri uydurublar ozlerinden. Sualuva cavab verirem yenede, Cavab: OLULER ESHITMIR. Qaldi ki pomidor meselesine o yalan sohbetdir o kimdise yalannan qurub o prikolu kimlerisi alchaltmaqdan otru, amma agili olan insan basha dusur ki bu sadece uydurma nagildir.
img Али... (2012-06-30 10:24:41)
birde ki sen bir meseleye toxundun Peygenberin s.a.s. qebri mescidde olmaq baresinde. bunu yazmaq sene chox chekecek ona gorede senin sualuva cavabi menim profilimde olan bir audioleksiya var Azerbaycan dilinde,qorxma chox az qedir o leksiya vaxtuvi almayacaq, qulaq asarsan cavabi orada taparsan http://open.az/index.php?subaction=userinfo&user=%C0%EB%E8...
img Али... (2012-06-30 10:25:04)
birde ki sual dalinca sual verme her defe, men neche dene sual vermishem sene bundan evvel, hele de cavab eshitmemishem senden, her defe deyirsen axira qeder oxumuram yada ki cavabsiz qoyursan suallarimi amma ozun sual daliycan sual verirsen. ona gorede burada bitsin sohbet.
img Танцующий с волками (2012-06-30 17:08:36)
Ali... gel evvelceden Teqiyyenin ne oldugun aydinlashdiraq sonra kechek o meseleye.Teqiyye bir shexsin muxalifler qarshisinda oz batini etiqadlarini, imanini gizletmesi menasinadir. Bu ishde meqsed de dunyevi ziyanlarin, menevi ve dini xesaretlerin qarshinini almaqdir.seninse burda yazdigin yalanin danishilmasina icaze verildiyi halldir.ferqi yegin sen ozunde hiss eledin,yeni teqiyye etdikde "yalan" basha dushduyumuz yalan-dan deyil.hetta icazeli bele olsa.Teqiyyede baxir harda ve nece edilir.Peygember(s.a.v.s) buyurdu: ''Men sizlere qebirleri ziyaret etmeyi qadagan etmishdim. Lakin bu gunden etibaren sizleri qebirleri ziyaret etmeye chagiriram. ''Sehihi Muslum'' c. 3, seh.65, ''Sunneni Ebu Davud'' c. 2, seh.195, ''Sehihi Tirmizi'' c. 3, seh.274 Bir gun kor bir kishi Peygember(s.a.v.s)- in yanina gelib dedi: ''Allahdan menim shefa tapmagimi dile. '' Peygember(s) buyurdu ki, iki reket namaz qildiqdan sonra bele dua et: ''Ilahi men senden komek dileyirem ve mehriban peygember olan Mehemmedin vasitesile senin qapina uz getirirem! Ey Mehemmed, men ehtiyacim haqqinda ve senin vasitenle Allaha uz tuturam ki, menim hacetimi yerine yetiresen. Ilahi onu mene shefaetchi qerar ver.'' (Ehmed ibn Henbelin ''Musned'' kitabi c. 1, seh. 313 (Beyrut chapi), ''Suneni ibni Mace'' c. 1, seh. 441 ve ibni Teymiyyenin ''Et-tevassul vel-vesile'' kitabi, seh. 98 (Beyrut chapi) ozun Ali-Imran suresinin ayelerin yazmisan.yaxshi bele mentiqnen fikirleshirsense oz yazdigini 1de oxu zehmet olmasa,yazmisan ki Peygember(s.a.v.s) alemi berzexde sagdir.olum yalniz bu dunya uchundu yeni cism uchun ruhsa ebedidir.berzex aleminde hami sagdir onsuz,kiminin veziyyeti yaxshi kiminse pisdi kimise qefletde kechirer berzex alemini.Zuxruf/45 elmir kuliyev Спроси тех посланников, которых Мы отправили до тебя, сделали ли Мы помимо Милостивого других богов, которым можно поклоняться? buna ne deyirsen?Ali... basha dushureme seni sen selefisen sene chetindi ele sheyler var ki onu qebul edesen ister istemez senin heysiyatina toxunur.'Peygemberimizin qizi Hezret Fatimeyi Zehra(s.e.) cume gunleri emisi shehid Hemzenin qebrinin yanina gedib namaz qilir ve ona gozyashi tokurdu. (''Sehihi Muslum'' c. 3 ve ''Suneni Beyheqi'' c. 4, seh.78) Pirler ziyaretlere geden insan gedib ordan dashdan demirden hecne istemir Ali... opmeklerinin menasida onlarin yashadigi yeri eziz tutmasidi,nece muselmanlar Qurani opurler eger olmazsa onun ustude kechi derisinden kardonnan rengden ibaret ola biler demey sehv edir?onun niyyeti ALLAHIN kelamlarin opmeydi,Kimse Peygember(s.a.v.s) qebri opurse onunda niyyeti odur.teberruk edir Йусуф93/96 elmir kuliyev Ступайте с моей рубахой и накиньте ее на лицо моего отца, и тогда он прозреет, а потом привезите ко мне всю свою семью". Когда же прибыл добрый вестник, накинул рубаху на его лицо и тот прозрел, он сказал: "Разве я не говорил вам, что мне известно от Аллаха то, чего вы не знаете?" teberruk--- Peygember (s.e.v.v)-in Hecerul-esvede istilam edib onu opduyu gordum.” ("Sehihi Buxari”, 2-cuz, Hecc kitabi, teqbilul hecer babi, seh.151-152, Misir chapi) "Peygember (s.e.v.v) destemaz alanda az qalirdi ki, muselmanlar (o hezretin destemaz suyunu teberruk etmek uchun) bir-birile vurushalar.” ("Sehihi Buxari”, 3-cu cild, ma yecuzu mineshshuruti fil-islam babi, eshshurutu fil-cihad vel-musalihe babi, seh.195)
img Танцующий с волками (2012-06-30 17:10:38)
narahat olma bundan sonra bacardigim qeder yazdiglarini oxumaga chalishacam.suallarindanda qachmiram senin ola biler MashALLAH sende yazanda xeyli yazirsan birde gorursen,belke onun arasinda olur mende fikir vermirem,sualinida buyur ver amma konkret ver
img Танцующий с волками (2012-06-30 17:12:46)
birde gel nece movzuda 1defeye sohbet etmeyek konkret ya teqiyyeni aydinlashdiraq ya qebr ziyaretin
img Zara85 (2012-06-30 17:24:12)
UWAQLAR XAHIW EDIREM CATA KECIN.
 Статус: YA NEPLOXAYA PROSTO NEMNOJKO UPRAMAYA POETOMU MENA NIKTO NE MOJET PONAT :: Изменён: 3 декабря 2012

dr.Canik (27 июня 2012 13:32)
Сейчас: оффлайн
meqale yaxshi meqaledir,sadece axirda korladilar.o vetendashlar demeyibki estagfirullah donuz ilahdir ve s.Nesreddin Tusi de vaxtinda duzgun anlashilmayib..
img Ранимая ухтишка (2012-06-27 14:45:34)
Суфийский идол также сказал: Собака и свинья не что иное, как наше божество, А Аллах всего лишь монах в церкви. Yazini diqqetle oxuyun,burda elede yazilib
img dr.Canik (2012-06-27 15:51:42)
o insanlar ele demeyib,sadece Nesiminin sozu kimi-Mende sigar iki cahan ,men bu cahana sigmazken.Men sufi deyilem,sufi olmaq sehv deyil,amma insanlari anlamiriqsa,onlara shirk itham elemek de duzgun deyil,cunki eger birine kufr isnad etsen,ve o kafir olmazsa,sen kafir olursan.Allah qorusun.
img Ранимая ухтишка (2012-06-27 18:08:18)
Men bele dediklerivi oxudum,basqa variantini bilmirem.Eger siz bu sozun esil menasini bilirsize,deyin men bilim.Nesimin misalni cekdiz,men yuxarida yazilana hec bir adiyyati olmadigini anladim.
img IamMuslim (2012-06-28 23:56:22)
я ни чай но коменты удалила хотела написать ты меня не правильно поняла я имела введу с коментами.Почему то все это относят к нам 1. Ширк в поклонении. Взывать к кому либо, помимо Аллаха, о помощи, к мертвому или отсутствующему, является ширком.(многие тут путают что мы вызваем не к Аллаху а к мертвым так вот что хочу сказать что мы просим Аллаха что бы Он прочтил нас ради них) Аллах Всевышний в Куране говорит (перевод): Аллах - Господь ваш; Ему принадлежит власть, а те, кого вы призываете помимо Него, не владеют и финиковой кожицей.(вот этот аят относиться к бногобожникам а ни к нам) Если вы зовете их, они не слышат вашего зова, а если бы слышали, то не ответили бы вам, а в день воскресения они откажутся от вашего многобожия (ширка). Сура Создатель 13-14.
img Ранимая ухтишка (2012-06-29 01:36:31)
U menya pocti vse rodstvenniki wiiti,i ya znayu,sto oni ne poklonyayutsa nikomu,krome Allaha.No yest nekotorie postupki,kotorix oni delayut no ne ponimayut,sto eto wirk.Naprimer,PIR.I eto ne ko vsem otnositsa
img IamMuslim (2012-06-29 17:18:37)
я не знаю про это ничего так что не буду писать что та,я даже не знаю что такое пир....
img AbdurRahman (2012-06-29 20:16:06)
Fisabillah eto eshe cto, Moya babushka bolshaya poklonitsa Mir Movsum aga. Tak vot ego dom v iceri sheher, ya tam bil ctob provodit tuda babushku i uvidel tam ludey bil v shoke, oni to tselovali ego stul to pol. a potom kogda vixodili iz komnati zadnim xodom vixodili, ya ele ele sdergalsa, potom vishel na ulitsu stolko smeyalsa.
img Ранимая ухтишка (2012-06-29 22:58:40)
Da,siliwala.Ya dumayu evo dom mojno posesat kak dom-muzey blaqorodnovo celoveka,no stobi poklonyatsa yemu da eso i prosit u nevo pomosi,eto uje wirk.
 Статус: esas yashamaq yashatmaqladir! :: Изменён: 10 июня 2011

«Я не нравлюсь многим лишь по одной причине: у меня есть собственное мнение.»
Janka_ai (27 июня 2012 15:08)
Сейчас: оффлайн
spasibo!!!
 Статус: В жизни есть конец всему. Любви… Друзьям… Страданьям… Но нет конца лишь одному — Воспоминаниям… :: Изменён: 10 декабря 2012

. . AvAraAhka. . (27 июня 2012 15:34)
Сейчас: оффлайн
спасибо
 Статус: Счастлив тот, кто устроил свое существование так, что оно соответствует особенностям его характера. :: Изменён: 13 июня 2012

Сбудется.©
Bonita15 (27 июня 2012 15:54)
Сейчас: оффлайн
spasibo
 Статус: Иногда слова бьют сильнее кулака.... :: Изменён: 10 апреля 2012

vinnibalapuxx (27 июня 2012 16:53)
Сейчас: оффлайн
ALLAH razi olsu ...
 Статус: ... :: Изменён: 12 ноября 2014

EVA NOVAYYA (27 июня 2012 17:03)
Сейчас: оффлайн
Для нас должен быть только один кумир-это Аллах..

Спасибо за новость)


MuVahiDka (27 июня 2012 18:58)
Сейчас: оффлайн
Джазакиллаху хайран ухтишкам
 Статус: Люблю тебя сыночек...))))) :: Изменён: 1 ноября 2014


AyParcasi (27 июня 2012 19:25)
Сейчас: оффлайн
Allah razi olsun
 Статус: Я прошу у Аллаhа совсем немного, что бы наши два пути стали одной дорогой... :: Изменён: 9 апреля 2013

С праздником Рамадан всех Мусульман!Пусть наградит нас Аллах сабром и силой!
Lokomotiv (27 июня 2012 20:55)
Сейчас: оффлайн
спасибо


IamMuslim (28 июня 2012 23:55)
Сейчас: оффлайн
Эльхемдулиллах у нас все в порядке....
 Статус: Вернулась :) Очень соскучилась по опен.аз но жаль что прежних юзиров не осталось(( :: Изменён: 30 мая 2014

«Ни один человек не знает, что случится с ним завтра. Ни один человек не знает, в какой земле он умрет». (Лукман, аят 34)

Имам Али (А): не создавал Аллах человека лучше Мухаммада (С).

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии в данной новости.